Summit


Hål i långa vågor.
Det är vad som kännetecknar Summit.
Mönstret är från senaste Knitty.com.
Jag har stickat den i Zauberball.
Egentligen blir den nog allra finast i ett enfärgat garn så att vårorna framträder som de ska, men den här blev något annat.
Jag gillar att sticka hål. Lite konstigt kanske men att sticka knapphål är ju också kul. Hålen talar liksom.
Det får bli min vårsjal.
Oh vad det är mycket som är kul.
I natt när jag inte kunde sova på grund av min hemska förkylning har jag planterat sjuttielva kommande projekt. Risken är att jag inte kommer i håg alla roliga idéer jag hade så tydligt i nattens mörker mellan hostningarna men något kanske fastnade.
Hoppas dagen blir feberfri så att jag hinner ikapp allt som släpar efter så att jag kan ta tag i framtidens roligheter.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0