Stickcafé 25:e Juni

Äntligen varmt!
Superhärligt med sommar!
I går hade vi stickcafé och det var roligt och rörigt som vanligt.
 
Många fortsätter att göra näversjalar. Här är Karin A´s sjal i Kureyon Sock. Hon har gjort den lite större och använt 3 nystan. Vi har mönster och garn.

                                
Karin F har börjat på en "Barista" med söta rosor. KauniEG och Rauma Finull.
                              
Eva H gör en "Sagrantino" i Kauni EU.

Emma´s socka i Fabel är snart klar.

Karin J jobbar vidare med sin Dominoväska.

Josse´s virkade svamp.

Själv har jag börjat på ett nytt projekt med näverstickning och nyinkommen färg i Kureyon sock.
Vi har nog lite dille på näverstickning nu, men det är ju så roligt!

Veckan går nog fort i det här fina vädret, snart är det stickcafé igen.

Vi ses...


Kommentarer
Postat av: kersti

Jag var där och det var supermysigt! Alltid någon som hjälper en att lösa problem, men framför allt all inspiration! Både till nya stickprojekt och till att göra färdigt det man påbörjat en gång. Eva du är suverän på att inspirera och gick med mig runt i hela affären för att hitta det optimala garnet för mig.

2009-06-26 @ 19:55:20
URL: http://kersti.webblogg.se/
Postat av: Helylleeva

Tack för alla snälla ord! Du är välkommen tillbaka.

2009-06-27 @ 07:45:38
URL: http://helylleeva.blogg.se/
Postat av: Annika O

Så kul att se vad alla gör! Jag längtar till nästa kafé för nu är det länge sen för min del, har lite abstinens! Kram på er så syns vi nästa vecka!

2009-06-28 @ 12:06:26
URL: http://www.stickapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0