Morsdagsmassage

Jag har tidigare skrivit om mina morsdagspresenter.
Nu har jag varit på min renovering.
Min son (Marcus) gav mig massage hos Marigold Massage som finns här i Kristianstad. Thaimassage i världsklass!!
Oljemassage
På bilden ser ni den behandling jag valde Oljemassage (det är inte jag som blir masserad).
Det finns flera olika behandlingar att välja på.
Punchaya som masserade mig har verkligen magiska händer!!! 1 timmes njutning.
Bort försvinner spända stickaxlar och nacke. Utslitna fötter får sig en riktig renovering och min stackars hårbotten fick sig en kick.
En timme för mig själv att bara njuta och inte tänka utan bara vara.
Oh vad härligt, tack snälla Marcus för en oförglömlig present.... fast jag kan säga att jag måste prova den riktiga thaimassagen för det har jag aldrig provat, det blir nog snart.
Här är deras hemsida: Marigold Massage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0