Flyttlassen börjar

image108

Tro det eller ej men inom två veckor så ska hela Helylle ha flyttat till lokalen som syns på bilderna ovanför, den nya butiken på Södertorg. Efter en heldags montering av Ikeamöbler så är jag, min dotter Josefine och min son Marcus (som syns på bild) väldigt slitna. Men vad gör inte barn för sina föräldrar?

Just nu så ligger nästan allt garn nerpackat och bara väntar på att få flytta in i de nymonterade hyllorna, men garnet flyttas inte förrän om en och en halv vecka. Så nu sköts postordern ur påsar och säckar, snacka om kaos!
 
Jag har mycket kvar att göra innan jag kan flytta mina saker så det blir en sen kväll med nerpackning av pärmar osv. Men redan imorgon så åker det första flyttlasset med saker från Vittskövle till Kristianstad, jätte spännande!
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0