Hysteriska virkdagen den 2:a februari

Nu är den hysteriska virkdagen över.
vi var ett härligt gäng som glatt tjattrande kastade oss in i virkningens värld.
Vi höll på i flera timmar och det var nog flera som fortsatte hysteriskt hemma också...

image129          image130

Kristina Hedberg (Queen mudd) hade virkat häftiga påsar som de som ville kunde virka.
Mönster finns till flera stycken i butiken. De kostar 40:- är du intresserad så kan du maila till mig så ordnar vi det [email protected] .

image132
Väskparad.

image133
Spetsig påse.

image134
Spetsig påse som saknar mönster

image143
Liten prickig

image144
Stjärnväska.

image145
Dödskalleväska.

Vi hade också Maria Gullbergs underbara "Virka muddar" som inspiration.
image149

Jaha, själv började jag på en väska som jag är i stort behov av. Jag har mobil, bärbar telefon, måttband, nycklar och lite annat smått och gott som jag måste ha nära till hands i butiken. Det får bli en väska med tre fack som är special för mina behov. Så här ser den ut nu innen den har blivit klar....

image150

Dagen var mycket lyckad förutom att mitt batteri inte var laddat i kameran så jag fotade inte som jag borde.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad häftig din påse med tre fack blir! Smart! Fattar inte riktigt i vilken ordning du gjort "väggarna" men där fick jag nåt att klura på :)
Jag är själv också helt VIRKGALEN efter i lördags!
Spännande med brodericafé förresten, kanske dyker jag upp nån söndag på det!

2008-02-05 @ 09:58:34
URL: http://garndrommar.blogspot.com
Postat av: Carin

Tack för i lördags! Oj vad mycket jag är sugen på att virka nu! Det enda jag önskar är att din affär låg lite närmre,så man kunde ta sig en tur lite då och då.

2008-02-07 @ 14:51:50
URL: http://ullhrvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0