Fiskebodsstickning


Till startsidan


På torsdag nästa vecka den 2/8 bestämdes att vi träffas.
Platsen blir Karins fiskebod på Äspet.
Tid: 18.00 - 20.00
Ta med något att sitta på och fika. Är det fint väder sitter vi ute och är det dåligt så klämmer vi in oss i fiskeboden.

Färdbeskrivning:
Kör till Åhus
Äspet
Åvägen vänster
Sväng vänster vid Segelsällskapet, Nils Pers Fisk, Åhus hamn
Kör en bit och till vänster vid ån står fiskebodar på rad. Karins bod är bakom en skrotig stor fiskebåt.
Vid frågor ring Karin tfn: 073- 669 96 60.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Eva!
Ursäkta att svaret har dröjt, men jag har haft 4 dagars semester och kom just innanför dörren. Några lakan och sådant behöver inte inte ta med. Lakan och handdukar en liten och en stor ingår i priset. Det skall inte vara några problem att kunna bli av med packningen så tidigt. Jag tror t o m att ni kan få rummet.
Om ni vill ha hämtning vid tåget så ring 070-674 59 95 så kan jag komma.
Hjärtliga hälsningar
Sanna

2007-07-27 @ 16:42:11
Postat av: Sanna

Hej Eva!
Ursäkta att svaret har dröjt, men jag har haft 4 dagars semester och kom just innanför dörren. Några lakan och sådant behöver inte inte ta med. Lakan och handdukar en liten och en stor ingår i priset. Det skall inte vara några problem att kunna bli av med packningen så tidigt. Jag tror t o m att ni kan få rummet.
Om ni vill ha hämtning vid tåget så ring 070-674 59 95 så kan jag komma.
Hjärtliga hälsningar
Sanna

2007-07-27 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0